Aus 3 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rianne - WaarBenJij.nu Aus 3 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rianne - WaarBenJij.nu

Aus 3

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

03 September 2008 | Australië, Melbourne

Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie berichtjes!
Ik heb helaas vrij beperkt toegang tot internet, dus het lukt me niet helemaal om iedereens mailtjes te beantwoorden. Ik lees ze wel hoor! Ik heb nu wel wat meer internet, omdat ik op mijn stageplek een computer met internet heb :)

In het weekend ben ik op kamerjacht geweest. Helaas ging dat nog niet zo lekker. Ik kwam iedere keer bij kamers terecht zonder studenten als huisgenoten. En aangezien ik hier bijna niemand ken wil ik toch wel graag in een huis wonen met studenten.

Op zondag ging ik met een groep naar een AFL wedstrijd. Dat is Aussie rulez football. Gek spel is dat! Gelukkig kregen we van te voren wat uitleg. Helaas werden we onderweg naar het stadion overvallen door een regen/hagel bui, kort maar wel harde regen… Kortom onze ruggen en benen waren zeiknat toen we in het stadion aankwamen. Vervolgens was de combinatie van winterse windvlagen en koude stadionstoelen niet zo heel prettig. Dus we zijn maar tot het 3e kwart gebleven. In Aussie rulez football hebben ze een soort kleine rugby bal waarmee ze rennen, gooien en soms er tegen schoppen als ze hem kwijtmoeten. Iedereen tackelt elkaar en het is toegelaten om zo’n beetje over elkaar heen te lopen. Ondanks de koude was het wel een leuke ervaring om het te zien.

Inmiddels ben ik begonnen op mijn stage plek. De mensen zijn erg aardig. En het project word wel leuk denk ik.
Helaas ben ik gisteravond ziek geworden (overgeven enzo). Vandaag heb ik mij ziek gemeld. In je eentje ziek zijn op een hostelkamertje is niet zo heel leuk…
Ik heb daardoor ook niet zo veel inspiratie tot schrijven, sorry. Maar ik wilde toch graag weer wat plaatsen.
Liefs

  • 03 September 2008 - 11:54

    Papa:

    Heel veel en snel beterschap gewenst!
    Liefs, papa

  • 03 September 2008 - 11:55

    Peter:

    Hee,

    Snel weer beter worden hoor! Want in je eentje ziek zijn dat is ook maar niets. En heel veel succes met het project! Met aardige mensen op je werk moet dat wel goed gaan komen.

    xxx

  • 03 September 2008 - 11:57

    Mama:

    Ben ik nu de eerste? Gelukkig kon je toch een uurtje Internet kopen, wordt je wereld weer wat groter/leuker dan je zieken kamer!!!
    Nu nog een nachtje lekker slapen dan voel je je vast weer beter en morgen gezellig uit eten met de afdeling. liefs mama

  • 03 September 2008 - 11:58

    Mama:

    nee hoor papa en peter zijn veeeeel sneller

  • 03 September 2008 - 12:38

    Papa:

    Heel veel en snel beterschap gewenst!
    Liefs, papa

  • 03 September 2008 - 14:08

    Marjolein:

    Veel beterschap! (toch geen rare dingen gegeten he?)

  • 03 September 2008 - 14:59

    Lynda:

    hey Rianne, gewoon blijven doorzoeken! lukt vast wel. hoop dat je snel beter wordt! leuk dat je inmiddels al bent begonnen!

  • 03 September 2008 - 15:39

    Dieudonnée:

    Arme meid! Snel beter worden hoor :) En jezelf lekker verwennen ^^ Ziek zijn en beter worden zijn daar goede excuses voor ;)

  • 03 September 2008 - 17:46

    Wiis:

    wat rot om ziek te worden in zo'n situatie, ik hoop dat je snel weer beter wordt.
    groentjes uit het verre nederland

  • 03 September 2008 - 19:43

    Karen:

    Beterschap zusje!! En veel succes met het vinden van de juiste kamer!! XX

  • 03 September 2008 - 21:20

    Marjolein:

    P.S. Ik had de kangoeroe's niet overgetrokken :P

  • 04 September 2008 - 11:10

    Manon:

    Heel veel beterschap!! In je eentje ziek zijn is idd maar niets.

    Liefs, Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Voor mijn studie (farmacie) moet ik 6 maanden lang een onderzoeksstage doen. Dit doe ik in Melbourne in Australië.

Actief sinds 27 Aug. 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 24758

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2008 - 05 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: